Bebisar

Jag har varit med Madde och Filippa på babysim i e.m. Små söta bebisar som plaskade i det 34 gradiga vattnet, och de flesta bebisar tyckte det var skönt och roligt. Filippa sparkade med sina små ben, så det blir nog en liten säl av henne, då babysimgruppen heter sälgruppen :-)
Får jag följa med någon mer gång ska jag ta några bilder på sälarna :-)

I kväll har mina två kattbebisar gosat ner sig i soffan....sötnosarna mina...puss & kram


Vi har det så gooosigt här matte, så stör oss inte med fler bilder är du snäll.....

Kramizzzzz Anna.S

Kommentarer

  1. Men ååååååååååh, Guuuuuuuuud så söta.
    Tror jag dör.
    Pussa från mig.

    SvaraRadera
  2. Puss tbx till dig Inkan.....och vi vet...hi hi...vi är sötnosarna No 1:-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Toarpakampen!