Ångest

Käre nån vilken irre virre jag kan vara. I morse var jag inne på svenska katters forum, och jag läste i tråden om Ädelkattens utställning i helgen. Det skrevs om bekräftelsen. Det började att snurra i mitt huvud, den har jag inte sett på länge, men jag vet att jag fick den. Inget är packat, bekräftelsen är helt borta, och jag måste rusa till jobbet.......Mailar utställningssekreteraren fort innan jag åker...Hjälp!!! Har lätt ångest hela arbetsdagen och flexar ut lite tidigare. Väl hemma lusläser jag gamla mail och hittar bekräftelsen bland de borttagna :-) Nu har jag packat nästan allt och tur är väl att Chippen är badad och fin :-))) Håll tummarna för min och Mias Chippen i morgon.

Mackmyra följer inte med, dels har hon löpt så in i vassen det senaste, och det sätter sina spår. Det avgörande beslutet var att jag är tvungen att ta en bil med bara ett passagerarsäte. Det finns ett uttrymme där bak men ingen värme, och jag vägrar sätta mina älsklingar där och frysa.

Kramizzzzz Anna.S

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen