Utställning, Filippa, Simon och alla ♥ dag

I går var vi på GRK:s utställning i Mölndal. En ganska liten utställning, som inte är sådar jätte rolig precis.Anledningen att jag åkte dit var att få Fifi avelsgodkänd, och det blev hon :-) Fifi fick ett CAC och Chippen fick EX 1. Det var ett så dåligt väglag, som det är överallt nu denna årstiden med all snö. Jag parkerade exakt som det rekommenderades på bekräftelsen.Jag packade min kärra med två kattburar, en stol och en väska. Det var en bra bit att gå med en liten lastad kärra, över en rondell, och över ett spårvagnsspår + resten av vägen. Helt plötsligt känner jag att jag måste kolla till så att inte burarna glidit åt sidan i det guppiga underlaget. Då ser jag en lång arm som sträcker sig utanför buren, det är Akis och dörren är öppen. Jag börjar nästan att lipa när jag inser vad som kunnat hänt, och resten av promenaden blev en mardrömsresa då jag stannade ungefär var 5 steg för att kolla att dörren var stängd. När jag skulle åka hem hämtade jag bilen och ställde den på gatan nästan utanför entren. Hade aldrig i livet gått den sträckan mer


IDP*Manitou's Akis EX 1

DK*Lykken's Sofie CAC


Jag köpte en aktivitetsleksak till kissarna som gillades av ungarna...


Jag har varit med Madde och Filippa på babysimmet idag. Filippa är nu i grodgruppen. De dyker och sjunger och har roligt :-) Glömde kameran igen...dumma mig.

Har oxå varit på 7 års kalas hos Simon, en coolkille som b.l.a fick en fin racercykel :-) 

Alla hjärtans dag.....kram på er alla


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen