Utställning i Borås!


Akis har varit på utställning och fick ett cert av en mycket hård och tuff domare Angelika Kneifel från Tyskland.
Hon anmärkte mycket på att pälsen inte var bra preparerad, och att han hade visat upp sig mycket bättre om han hade varit snyggare presenterad.
Hon var riktigt otrevlig mot en annan MCO ägare som hon sågade totalt. Den domaren vill jag aldrig ha igen. HU
Nu gillar inte Akis det här med utställning, och jag tror att det påverkar att han blir lite flottig i pälsen på utställningar, för han var snygg i går.
Utställning är inte hans grej helt enkelt, så det var nog sista gången.
He he gjorde ett litet misstag när jag anmälde honom, han hamnade i fel klass. Jag hade anmält honom i klass 9 när det skulle vara klass 7,
vad hopplöst det kändes då när jag upptäckte det försent. Nu har han ett extra CAC, men till ingen nytta....är man klok eller ;)

Kramizzzzz Anna.S

Kommentarer

  1. Du, just DEN domaren diskuterade jag i bilen hem från utställlningen igår med en tjej.
    Hon sa EXAKT samma sak.
    ALDRIG mer den domaren !
    Fy vad trist sånt 'är.
    :-(

    SvaraRadera
  2. Nej aldrig mer den domaren Hu :(

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen