Lite av varje

En ledig dag efter helgjobb är super, det är bara det att man ska hinna med så mycket på den dagen, för i morgon jobbar jag igen. Nu blev det "bara" städ. Jag skulle varit med tjejerna till Ullared, handlat, tagit ner tvätten och strykt oxå. Jag kom aldrig iväg till Maxi för jag väntade ett paket som skulle levereras hem, och då var jag tvungen att vara hemma och ta emot paketet, det var inte tillåtet att bara ställa av det som jag ville. Jag väntade och väntade och till slut gav jag upp och släppte ut katterna på altanen och bestämde mig för att handla i morgon. Då hör jag en dörr slås igen, och när jag springer till ytterdörren och tittar ut, och där står mitt paket och jag ser budbilen köra iväg. Idioter säger jag, det var ju inte tillåtet att bara lämna av, signerar budet själv min kråka eller?  GRRRR!!!!

Men solen skiner och fåglarna kvittrar ljuvligt :)

Istället för att få inhandlat påskmaten satte jag mig framför datorn och letade febrilt efter mappar jag ska skicka med kattungarna när de flyttar. Åhlens har haft jättebra mappar men har de bara i svart nu för tiden, och det gillar inte jag. Ett stort + att jag blev sittande här hemma idag är att jag hittade nästan samma mappar på Clas Ohlssons hemsida, nu har jag beställt 15 st :)

Livet är bra härligt ändå :)

Kramizzzzz Anna.S

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen