Medial utveckling

Jag har ju som sagt börjat min mediala utveckings kurs, och har verkligen tränat på att meditera hela veckan. Det är inte givet att det fungerar som man vill på en gång, och jag känner att det är mycket man ska tänka på, samtidigt som man ska släppa tanken på allt. 


Att meditera har många fördelar.
Genom att avsätta en liten stund varje dag
 så kan man lära dig att komma i kontakt med sitt inre jag.
Meditation är en djupare form av avslappning och
regelbunden meditation kan leda till ett tillstånd av inre lugn,
och hjälpa till med personlig utveckling.
Hjälpa till att släppa alla måsten i sinnet och ge ny kraft.

Diamanten och det Tredje ögat i min dimension.

Ha en fortsatt go fredagskväll ♥


Kramizzzzz Anna.S

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Toarpakampen!