Chiffonje

Vad pågår här?


Jo här målas det för fullt. Ace hjälper till med sitt stöd ;)
En urgammal chiffonje börjar sitt nya liv i 2012, talet med lite shabby chick stil.
Jag hoppas inte min far har något emot det, för han gillade verkligen denna möbeln. Ska fråga honom en dag om det var ok, kanske jag får ett svar :)

Jag har målat med Annie Sloan Chalk Paint old white, och det ska läggas på ett lager vax innan den är färdig. Färgen är helt underbar att arbeta med, det är som att måla med vaniljvisp, en mjuk och härlig färg.
Att jag har satt upp en vädringstång med ett lakan på, är för att katterna har använt skivan fram som en spångbräda att hoppa upp på. Det var för klumpigt att flytta det gamla skrället så det fick bli målning på plats ;)

Fortsättning följer.......




Kramizzzzz Anna.S

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Toarpakampen!