sjuk


Fortsätter dricka citron vatten och nu tranbärsdricka oxå, Det har blivit bättre men har fortfarande akuta trängningar. Bläk! Hittade en sida på nätet där en doktor från UK skriver ut medikamenter bland annat för UVI. Jag var bara tvungen att fylla i en hälsostatus och så skulle herr Dr godkänna och det skulle levereras inim 24 tim efter godkännande, UPS kom i dag med det lilla paketet.....Tycker det känns lite konstigt hur lätt det mesta är i dag med droger och mediciner. Jag tror inte att jag behöver ta det denna gång men har det i fall det blir nödvändigt, Det är ett vanligt antibiotikum som finns i Sverige, och jag har fått det utskrivet tidigare, så inget farligt mina vänner. Jag vill inte använda antibiotika i onödan, så jag kämpar på men mitt citronvatten och tranbärsdrickat. Faktum är att jag har börjat gilla citronvatten, så jag kanske ska ha det som en daglig dryck i fortsättningen :) Nu har jag sjukskrivit mig resten av veckan för jag är verkligen ynklig och tycker synd om mig själv ♥ 
God kväll ♥
Kramizzzzz Anna.S

Kommentarer

  1. Usch, vet hur det känns.
    Hoppas du är frisk nu.
    Ibland fungerar dom gamla huskurerna, men inte alltid tyvärr. Tazz&Kram

    SvaraRadera
  2. Nix denna gången funkade det inte heller, fast jag trodde att det var borta. Vaknade en natt av att jag bara var tvungen att börja med antibiotikan i alla fall. Googlade på UVI och hittade en sida där det stod att huskurer och alternativa mediciner tar bort symptomen, men infektionen kan ändå vara kvar.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Toarpakampen!