I går föddes det 4 kattungar här på förmiddagen. Mamma är Lykken's Sofie och pappa är Manitou's Akis.
Allt gick helt normalt denna gång och det är jag så innerligt tacksam över.  1 svartsköldpadd-vit hona, 1 svartsköldpaddd-vit hona,1 rödtabby hane och 1 bruntabby hane,. om det är silver eller ej vet jag inte just nu.
Alla mår bra i nuläget och pappa Akis har allt tittat in och beundrat sina ungar :)
 Tänk att jag kunde gå på konstklubbens fest fast jag aldrig hade trott det. Jätte god mat och suverän underhållning. Jag vann dock ingen tavla, men en CD vann jag av Katten Skogmans orkester ;))) Tråkigt besked fick vi att det troligen är sista gången med Dalsjöfors konstklubb, nu när vi går ihop oss i fler kommundelar :(((

Kramizzzzz Anna.S

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Toarpakampen!