Kamera

Min kameras LCD skärm var helt trasig i fredags när jag skulle fota lite cats på hotellet. Fy vad ledsen jag blev :( Jag kunde ta kort men det gick inte att se de kort jag tagit eller att justera i menyn. Har haft kontakt med försäkringsbolaget och cyberphoto där jag köpt kameran. De har samarbete, så det är väl bra. Självrisken är 1500:- och kostnaden att laga den har jag räknat med att bli mer. Köpte en ny Canon Eos 70D på direkten, vet inte om jag är dum eller inte har några celler kvar i hjärnan..........haha jag har allaredan fått hem min kamera och är såå glad. Batteriet håller fortfarande på att laddas, så bilder kommer kanske i morgon. Skulle min gamla kamera kunna lagas till ett rimligt pris så har Jensa en egen kamera :)
Kramizzzzz Anna.S

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Toarpakampen!