Smilla

Det blir inte alltid som man tänkt sig :(
Vaknade tidigt i morse av att det var någon som lät som en liten kattunge som gnydde i ett. En Smilla kröp till slut intill mig och spann och gnydde lite i bland. Så tvättade hon sig frenetiskt i baken i omgångar. Förstod att något var fel, och när jag tittade närmare så hade hon varaktiga flytningar. Livmoderinflammation alltså :(
Åkte till jobbet och ringde Blå stjärnan som tar detta allvarligt. Jag får tid kl. 13 och åker in med Smilla. Hon blir inlagd, och jag ger mitt medgivande att hon blir opererad om det är allvarligt. Det var allvarligt och en stor livmoderinflammation. Nu är hon pensionär och jag hoppas att hon ska må som den prinsessa hon är ♥
Det blev en lång dag då jag hade ett delat pass, och fick åka in på mina lediga timmar. I morgon ska jag hämta henne och ta hand om henne lite extra ♥

Kramizzzzz Anna.S

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Toarpakampen!