Spirituella Skolan

Började som elev i Spirituella Skolan på Kraftens Källa i september 2016. Det är en skola med allt vad en spirituell inriktning innebär. Vi lär oss en massa om den osynliga världen, och hur man ger sittningar och healings, husrensningar + mycket annat. Denna helgen i januari 2018 går vi 7:e blocket och det har gått så fort sedan vi startade upp. Det är en spännande värld att möta med den osynliga världen. De som har gått över till andra sidan kan jag få kontakt med ibland. Lilla mamma har gett sig till känna på sitt eget sätt genom tekniska prylar, som dator och telefon. Första gången tappade jag hakan fullständigt. Hade inget WiFi på jobbet och telefonen bad mig att logga in mig på Borås Stad, gjorde så och det valda blev min mammas namn. Vilken känsla jag kände, jag tackade henne och bad henne återkomma. Hon har återkommitt 2 gånger till. Jag är så tacksam att jag är den jag är idag och har fått bli utvald att gå den här spirituella skolan med AnnBritt och mina klasskamrater, det har gett så mycket mod och energi att jag bara svämmar över av tacksamhet.
Kramizzzzz Anna.S

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen