Bilhaveri!

Skulle åka till mamma och hjälpa henne lite, då bilen börjar krångla under vägen dit. Som tur hade jag inte hunnit mer än ut ur Dalsjöfors, när den började gå lite ryckigt. Motorfel kontakta verkstad omgående stod det på displayen. Styrde då kosan till GP lack i stället, tänkte att jag kunde låna Jensas bil då. Att jag kom dit är ett mysterium, för bilen la nästan av mitt i en korsning. Kröp som en snigel genom korsningen och hade tur att Djupadalsbacken kom och räddade mig. Rullade typ ner för backen och hoppades på lite tur att det inte kom någon mötande, när jag skulle svänga vänster in till firman. Turen var med mig och jag gled in på närmsta lediga plats. Puh!!! Bilar är bra att ha när de fungerar. Vi har 5 veckor i Fristad kvar att jobba, kunde du inte hålla ut tills dess din dumma kärra. Grrr!

Kramizzzzz Anna.S

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen