Dålig uppdatering...

Har inte hunnit med att uppdatera varesig hemsidan eller bloggen på några dagar. Jobb hela helgen och var inte hemma förrän halv 5 i e.m. Nu har jag fått en kycklingtallrik i magen, och känner mig trött, och mätt och belåten. Isabels kattungar mår bra, och jag ska försöka få till några bilder alldeles snart ;-) I morgon åker jag till mamma i Gällstad, och hjälper henne lite hemma. Jag ligger back eftersom jag inte kom iväg förra veckan då vi väntade på kattungarna. Jag är lite trött på kylan nu, det behöver väl inte vara så kallt mer nu. Nästan varje dag har något hänt på vägen till jobbet. I fredags stog en lastbil med hela släpet som vikit sig i backen efter Gingri. I dag när jag åkte hem drogs en bil upp ur diket av en traktor. Man har tappat räkningen hur många olyckor som har hänt på vägen nu. I går åkte jag sträckan 4 ggr för att jag hade delad tur, och ville åka hem de 4 timmarna jag var ledig mitt på dagen. Nu har vi 3 veckor kvar innan vi flyttar "hem" :-)))

Kramizzzzz Anna.S

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen