Andlig utveckling

Fortsätter på min andliga utveckling

Guds kärleks nåd

Denna nåd består av tre stycken initieringar, som fås på distans med 7 dagars mellanrum. Dessa 3 initieringar får dig att öppna upp, inte bara din andliga utveckling, utan också ditt hjärta så du lättare finner den sanning du söker och somär rätt på din väg genom livet

Min upplevelse idag

I dag fick jag första initieringen. Förberedde mig väl på att tända ljus och rökelse. Hittade några lavendelblommor i landet ute som jag plockade in. Gosade ner mig i soffan och klev in i initieringen. Det började med ett rött ljussken som ett klot. Mina handflator blev illvarma och jag fick ont i bakhuvudet, något pillade först i ena örat för att sedan övergå i det andra örat. Det kändes som en diskborste rotade runt i magtrakten och rensade rent. Det avslutades med ett gyllene sken. Nu känns  allt lugnt och fridfullt. Jag satt exact 30 minuter. Jag mediterade en kort stund efter initieringen och fick till mig min andre guide, en thailändsk munk










  

Kramizzzzz Anna.S

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen